Beauty Addict

nedjelja, 11.10.2009.

Recenzija: Rimmel London Hide the Blemish Concealer


Soft honey nijansa


Nedavno sam nakon 9 godina opet kupila ovaj korektor jer moram priznati, nakon svih korektora koje sam isprobala shvatila sam kako je upravo ovaj korektor jedini koji mi je u potpunosti odgovarao.

Dostupan je u 4 nijanse:
001 Ivory
004 Neutral beige
002 Sand
103 Soft honey


Ja imam Soft honey nijansu i ako ćemo gledati brojeve uz nijanse ispada kako bi ona bila najtamnija, ali realno brojevi nemaju nikakve veze sa bojom. Od ove četiri nijanse Ivory i Neutral beige bile bi za one osobe koje imaju žuti podton, dok bi nijanse Sand i Soft honey bile za osobe sa rozim podtonom.

Za cijenu od 31 kune dobijete 4,5 grama proizvoda što je zapravo jako dobro, a to je ono što me primarno i potaknulo da ga kupim. Korektor dolazi u sticku i ima kvalitetno pakiranje obzirom da je onaj moj prvi primjerak trajao godinama. Što se samog korektora tiče, kremaste je strukture, postojan je, ne uvlači se u sitne borice, jako dobro prekriva podočnjake i prištiće, a uz to i isušuje prištiće. No, ono što je meni najbitnije i najbolje kod ovog korektora je to da uopće ne isušuje područje oko očiju, čak ni onda kada ne stavljam nikakvu podlogu za šminku.

Jedine mane ovog korektora su - premalen izbor nijansi, te dostupnost Rimmel kozmetike jedino u Iris parfumerijama (a i u Mulleru, iako, to nama u Istri ništa ne znači kada ga nemamo :D). Ako netko zna da još netko drži ovu marku - neka slobodno javi da editiram post.

Ukupna ocjena: 4.5/5


Soft honey nijansa


Vesna

11.10.2009. u 17:15 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

| O BLOGU |

Beauty addict je blog koji je nastao iz moje želje da sa drugima podijelim svoj hobi (neki bi možda prije rekli kako je to opsesija) - kozmetiku, šminkanje te sve što ima veze sa time.

Osim tutoriala i uputa za nanošenje make up-a, ovdje ćete pronaći i informacije o nadolazećim kozmetičkim kolekcijama raznih brandova, recenzije raznih dekorativnih, ali i preparativnih proizvoda te još mnogo toga.

Zaista se nadam kako ćete ovdje pronaći korisne savjete, a ukoliko imate nekakvih pitanja, prijedloge ili želja - ne ustručavajte se kontaktirati me!

e-mail:
beauty.addict.blog@gmail.com



Follow paklenocrvena on Twitter

Copyright©2009.Beauty addict

| SALE! SALE! SALE! |


| LINKOVI |


* recenzije proizvoda *

MakeupAlley



* hrvatski beauty blogovi *

Eye wanna be
Hrvatski nokat
Lead a Lush Life

*strani beauty blogovi *

Karen
KarlaSugar
MissChievous
Temptalia

* za kupovinu preporučam *

CheapSmells
Coastal Scents
e.l.f. cosmetics
Fyrinnae
LaurEss
Lumiere Cosmetics
Meow Cosmetics
Nonpareil Boutique
Shop Craze

| ARHIVA |




* VAŽNI POSTOVI *

Kistovi za šminkanje
Mineralna kozmetika
Oblik lica - određivanje
Podton kože - određivanje
Šminkanje - najčešće pogreške
Tuševi za oči

* KOLEKCIJE PROLJEĆE/LJETO 2010. *

Bobbi Brown
Chanel
Clarins
Dior
Givenchy I., Givenchy II.
Guerlain
Lancome
Yves Saint Laurent


Prosinac 2009 (12)
Studeni 2009 (29)
Listopad 2009 (35)



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner