Beauty Addict

petak, 16.10.2009.

Recenzija: Rimmel Colour Rush Mono Special Effects sjenilo za suho ili mokro nanošenje


Alluring (21) nijansa


Ukratko, nemam ništa dobro za napisati o ovom sjenilu. Razočaralo me u svakom pogledu. Ne sjećam se kada me posljednji put neki proizvod tako razočarao. Jednostavno, sjenilo je preloše. Pakiranje je još i prolazno, iako nije ni ono tko zna što, ali pigmentiranost te kvaliteta sjenila je zaista grozna. Nisam godinama koristila Rimmel sjenila, imala sam davno jednom, ali koliko me sjećanje služi - bila sam zadovoljna, no od ovog nisam očekivala toliko razočaranje.

Dizajn sjenila unutar kutijice izgleda slatko, na sredini se nalazi shimmerasta kruna koja nestane prilikom prvog korištenja sjenila. Mislila sam kako je taj dio sjenila baš u toj boji, ali očito je u pitanju samo površinski sjajni sloj za potrebe dizajna sjenila. Iako se ovo sjenilo može nanijeti mokro ili suho (a ja obožavam takva sjenila!) nema nikakve razlike, jednostavno je identično bez obzira na to kako ga ja nanosila. Još je mokro nanošenje ispalo gore nego suho nanošenje što je zaista rijedak slučaj.

Za cijenu od 21kn dobije se 2,4g sjenila, a i to je preskupo uzevši u obzir njegovu (ne)kvalitetu. Za te novce mogu kupiti 2 essence sjenila koja su daleko kvalitetnija od ovog.

Dostupne nijanse:
10 Envy
20 Tempted
21 Alluring
30 Siren
60 Bronzed
70 After dark
80 Glitzed


Ukupna ocjena: 1/5


suho nanošenje (gore), mokro nanošenje (dolje)


mokro nanošenje + catrice Stay on! baza za sjenila


Vesna

16.10.2009. u 10:40 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

| O BLOGU |

Beauty addict je blog koji je nastao iz moje želje da sa drugima podijelim svoj hobi (neki bi možda prije rekli kako je to opsesija) - kozmetiku, šminkanje te sve što ima veze sa time.

Osim tutoriala i uputa za nanošenje make up-a, ovdje ćete pronaći i informacije o nadolazećim kozmetičkim kolekcijama raznih brandova, recenzije raznih dekorativnih, ali i preparativnih proizvoda te još mnogo toga.

Zaista se nadam kako ćete ovdje pronaći korisne savjete, a ukoliko imate nekakvih pitanja, prijedloge ili želja - ne ustručavajte se kontaktirati me!

e-mail:
beauty.addict.blog@gmail.com



Follow paklenocrvena on Twitter

Copyright©2009.Beauty addict

| SALE! SALE! SALE! |


| LINKOVI |


* recenzije proizvoda *

MakeupAlley



* hrvatski beauty blogovi *

Eye wanna be
Hrvatski nokat
Lead a Lush Life

*strani beauty blogovi *

Karen
KarlaSugar
MissChievous
Temptalia

* za kupovinu preporučam *

CheapSmells
Coastal Scents
e.l.f. cosmetics
Fyrinnae
LaurEss
Lumiere Cosmetics
Meow Cosmetics
Nonpareil Boutique
Shop Craze

| ARHIVA |




* VAŽNI POSTOVI *

Kistovi za šminkanje
Mineralna kozmetika
Oblik lica - određivanje
Podton kože - određivanje
Šminkanje - najčešće pogreške
Tuševi za oči

* KOLEKCIJE PROLJEĆE/LJETO 2010. *

Bobbi Brown
Chanel
Clarins
Dior
Givenchy I., Givenchy II.
Guerlain
Lancome
Yves Saint Laurent


Prosinac 2009 (12)
Studeni 2009 (29)
Listopad 2009 (35)



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner